من هنوز عاشقتم


ناآشنا

کسی که مثل هیچکس نیست

من هنوز عاشقتم

 

 

لب ساحل توی دریا

با دلی افتاده از پا

می شینم تا که بدونی

من هنوز دیوونتم

 

 

توی سرمای زمستون

با دلی آشفته و خون

می شینم روی برفا

تا بگم عاشقتم

 

 

عکس تو روی دیوار

می زنم به یادت گیتار

با دلی زارو گرفتار

من میگم دوستت دارم

 

 

گلای تو گلدون

من هنوز عاشق و مجنون

مثل یه مرده بی جون

من ازت بی خبرم

 

اسیر زندون نگاهت

محتاج صدای پایت

تشنه برق نگاهت

کی میای به دیدنم

 

 

روی میز نامه ی تو

من هنوز عاشق تو

گفتی زود برمیگردی

من هنوز منتظرم!

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,ساعت 13:54 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com